Kurumsal kimlik , pazarlama ,kurumun görünen yüzüne verilen isimdir. Kurumun kendini ifade etme şeklidir. Bu ifade belli sınırları çizilmiş ve genellikle değişmez bir ifadedir.Kurumu anımsatacak bir tasarımın ne ölçülerde ve nasıl kullanılması gerektiğini belirten kurumsal kimlik kitabı bu sistemin vazgeçilmez öğesidir.Öyle ki bir kurumsal kmlik tasarımı için de amblem (logo) den ofis dizaynına,çalışanların giyim kuşamından araç üstü giydirme ,antetli kağıttan,tabelaya wep sitesinden vefat ilanlarına ,ambalaj dizaynından faaliyet raporuna kadar her şeyin ne ölçülerde ve nasıl kullanılacağı belirtilmiştir.

Kurumsal kimlik çalışmalarında hiç şüphesiz çalışmamız temel firma logosu üzerine kurulmuştur .Logo renklerinin her durumda aynı değerde basılması , yazı tipinin hiçbir zaman değişmemesi bu çalışmanın temeli olmuştur.

Kurumsal kimlik firma için oluşturduğu imajla, tüketicinin aklına kazınır.Bu yönüyle firmanın reklam yatırımlarının başarılı olmasını sağlayan çalışmalardan biridir.

LOGO;Tasarımın temelini tarihteki ilk yapı olma özelliğini taşıyan Megaron yapı oluşturmaktadır. Megaron yapının içerisinde ortada yer alan A harfi AJET’İN baş harfidir .A harfinin orta kısmında ise doğal yaşamı koruma bilinciyle çalışan bir şirket vurgusu yapılan yaprak deseni yer almaktadır.

LOGO TEKNİK ÇİZİM;Tasarımın teknik çizimi , logoyu oluşturan parçaların ve boşlukların birbirlerine olan oranlarını gösterir.

LOGO ANA RENK DEĞERLERİ ;Tasarımın renk değerleri , logonun çeşitli mecralarda ,basılı evraklarda ,promosyon malzemelerinde, personel kostümlerinde ve araç giydirmelerinde hangi renk ve ton kullanılacağını gösterir.